Coaching van reclameactiviteiten

De telefoon gaat over. We maken een afspraak. We hebben een bespreking en stellen een deadline vast voor een nieuw logo. Zo eenvoudig en zo snel schakelden Maaike de Haan, van DHC (van: De Haan Coaching). Eerst maakte in een versie van het logo met de naam voluit geschreven. Maar na een wijziging in de doelgroep kozen we voor een restyle naar het korte en krachtige DHC. Inmiddels heeft Studijo de hele reclamelijn van DHC opgezet en uitgevoerd. Van logo tot huisstijl, flyers, folders, inschrijfformulieren, rollups en als laatste project het Magazine. Tja, dat Magazine…. Maaike belde me op en wilde zich graag origineel presenteren op de beurs TEL. Ze mailde me documentatie en vroeg of ik daar iets mee kon. In mijn enthousiasme riep ik meteen: waarom maken we hier niet een glossy magazine van? Prima, antwoordde Maaike. Geweldig. Maar: het was drie dagen voor mijn vakantie… Wie A zegt moet ook B zeggen, dus alles ging aan de kant. De vormgeving was een dag voor mijn vakantie klaar. In de vakantie heb ik nog wat puntjes op de i gezet en twee dagen voor de TEL hadden we het drukwerk in huis. Het Magazine beschrijft de werkwijze van Maaike de Haan en bevat interviews met de bedrijven waar ze nauw mee samenwerkt, tips & trucs en landelijke informatie. Het is de bedoeling dat het magazine vier keer per jaar wordt gepubliceerd. Zo zie je maar weer wat uit een spontaan idee voort kan komen.

Copyright Studijo.nl


Studijo.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten